POR2CORE – AGCT: Postavljene zaštitne ograde u središtu grada

    August 14, 2018

    Sav željeznički promet s kontejnerskog terminala Jadranska vrata do 2020. godine prolaziti će središtem Rijeke.U funkciji neće biti izvlačni željeznički tunel Sušak na Brajdici, pa će tako kontejnerski vlakovi prvo biti formirani na Brajdici, a zatim će preko Delte, Ulice Ivana Zajca i riječke rive prolaziti prema teretnom dijelu glavnog željezničkog kolodvora u blizini Mlake, gdje će se formirati teretni vlakovi i kretati prema Zagrebu ili u smjeru Ljubljane. Zbog svega navedenog tvrtka HŽ Infastruktura, koja je zajedno s Lučkom upravom Rijeka investitor u ovom projektu, izradila je prometno tehnološki elaborat u kojecestovnog i željezničkog prometa. Elaborat je izrađen u koordinaciji i uz suglasnost s Gradom Rijeka. Autobusno stajalište kod Kazališnog parka su uklonjene i privremeno izmještene u Ribarsku ulicu. U Ulici Ivana Zajca predviđeno je posebno osiguranje koridora pruge te su na tom mjestu, odnosno na potezu od zgrade kazališta do Rive Boduli, postavljene samostojeće žičane ograde obostrano uz koridor pruge.

     

    Povezane novosti

    29-06-17

    CEF – POR2CORE – AGCT

    Connecting European Facility - POR2CORE - Adriatic Gate container terminal Razvoj mu...

    05-10-18

    Kontejnerski terminal Jadranska vrata

    Kontejnerski terminal Jadranska vrata nalazi se u Sušač...

    06-08-18

    Privremena prometna regulacija u Rijeci

    U ponedjeljak, 6. kolovoza 2018. godine stupa na snagu privremena regulacija prometa u ...